Kuru Fasulye Ezmesi 4 kişilik


Kuru fasulye Ezmesi 4 kişilik
Kuru fasulye humusu  ile ezmesi, daha önce  yaptığım bir yemek değildi. Humusu kebab, köfte ve ızgaraların yanında yiyebilirim. Fakat  kuru fasulye  ezmesini  hangi yemekle beraber yiyebilirim, anlayamadım.


KURU FASULYE EZMESİ



Dağılmış kuru fasulyemin,  bir bardağını , ezme olarak  değerlendirdim. Kalanını sonra kullanmak üzere difirize kaldırdım.  Ben  ezmenin  tarifini  verdim. Siz damak tadınıza göre istediğiniz baharatlar  ilave edebilirsiniz.


Malzemeler:

  • 1 su bardağı çok haşlanmış fasulye
  • 1 soğan
  • zeytinyağı
  • limonsuyu
  • karabiber, kırmızı toz biber, tuz.

Yapılışı:

Soğanı kıyın, zeytinyağda az kavurup, altını kapatın. Tüm malzemeleri  içine ilave edip  robottan geçirin. Servis tabağına alın.
                                                                                                                              ^-^
                                                                                                                             24-02-2014

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kuru Fasulye Hakkında Bilgi ve Öneriler

Mercimek Çorbası 4 Kişilik

Kuru Fasulye Yemeği 4 kişilik